Word jij ‘Het Lipton Terras van 2023’?
Na de succesvolle editie van ‘Het Lipton Terras van 2022’ met geweldige horeca winnaars, willen we het ondernemerschap opnieuw in het zonnetje te zetten. Daarom komen we terug met ‘Het Lipton Terras 2023’!
Zit jij in de top drie en behaal jij in de periode van vier maanden de meeste stemmen? Dan win jij het mooie investeringsbedrag van € 50.000 (1e), € 30.000 (2e) of € 20.000 (3e)! Of als jouw terras bovenaan staat als het om aantal stemmen via Lipton Ice Tea Green Zero gaat, val je in de prijzen. In beide gevallen win je een investeringsbedrag van maar liefst €10.000,-.
Zorg dat je bent ingelogd met je Unilever Partners account om te registreren.Registreer nu voor het Lipton Terras 2023

Hoe doet jouw terras mee?
Het leuke is dat elke Lipton horecaonderneming met een terras* automatisch meedoet aan deze unieke campagne. Middels stemmen bepaalt de terrasgast vervolgens de winnaar. Alle Lipton Ice Tea horecaflessen, plus de gratis verkoopondersteunende materialen, zijn voorzien van een QR-code. Laat je terrasgasten de QR-code scannen en vraag ze om op jou te stemmen! *Een horeca terras met minimaal 4 tafels dat in de activeringsperiode één van de volgende Lipton Ice Tea formaten verkoop : Horecafles (glas), BiB, 1.1L
Doe mee en maak kans op geweldige investeringsbedragen
Om jouw kans op de prijzenpot te vergroten, helpen we je graag met een paar simpele tips die ervoor zorgen dat niemand om de activatie heen kan:
Plaats de beschikbare verkoopondersteunende materialen op jouw terras
Hang de materialen op zichtbare plekken op
Attendeer je personeel om de Perfect Serve goed uit te voeren, want ook op de horecafles zelf wordt de activatie gecommuniceerd
Stel een WhatsApp bericht op waarin je vraagt om op jou te stemmen en deel dit in jouw groepsapps
Maak gebruik van het afreken-moment om jouw terrasgast extra te stimuleren om op jou te stemmen! (En wellicht wint hij/zij dan wel een horecavoucher bij een van de winnende locaties. Wie wilt dit nou niet?)
.png)